Friday, September 30, 2011

Mini I-City Alor Star, Kedah

 Dalam 3 minggu lepas aku dengan dua orang member aku iaitu Helmi & Wahdi lepak di Yasmen, ondaway nak balik rumah kami lalu la di depan Masjid Zahir. Kat area sini malam-malam meriah dengan masyarakat muda yang suka duk  melepak. Di samping itu, pelbagai events seperti Perarakan Hari Merdeka, Bunga Api, Forum Perdana, & aktiviti berkaitan keagamaan sering diadakan di lokasi ini

Yang menarik perhatian aku bukan orang yang melepak, tapi aku teringin nak amik pict dengan lampu-lampu LED yang di lilit di batang pokok macam di I-City Shah Alam tuh. Sebab tu la tempat ni di panggil Mini I-City. Aku dah ajak member-member yang lain, semua pakat segan. Kali ni aku paksa dua orang ni jugak arr. Jadi berjaya juga aku bergambar di sini.






 



 
Lokasi : Mini I-City Alor Star, Kedah
Berhadapan dengan Masjid Zahir & bersebelahan Dataran.

No comments: